En ole kerenny autotalliin.
Olen tutkinut et miten tuon saa rekisteröityä.
Luulen et sit kun saan pari osaa ja saan tuon nopeusmittarin toimimaan, niin menen katsastamaan tuon.
Siitä tulee aika pitkä ajomatka mun mopolle!

Pitää vielä tarkistaa että onko sittenkin vain tuo taka-akseli kiero, eikä vanne. Tulisi vähän halvemmaksi tuo akseli, kun vanne maksais melkein 200€ ja taka-akseli noin 89€.
Jos jollain on myynnissä käytetty, suora akseli, niin voisin senkin pois ostaa.

Etsin vielä tohon mun Loveen yhtä katetta, eli sitä virtalukon päällä olevaa pientä. Jos jollain on varastossa, niin mielellään ostaisin sen pois.
Toiseen Loveen etsin kaikkia katteita. Värillä ei väliä, pienet pintaviatkaan ei haittaa. Isoja koloja en ala enää paikkailee.

Päivitys klo 21.08

Postissa tuli lisää osia ja pääsin vaihtamaan ne nopeusmittarin rattaat ja nyt mittari toimii.
Kävin ajamassa pienen pätkä, ihan vaan testatakseni mittaria, niin hyvin toimi. Menin jopa 30km/h ja en uskaltanut lujempaa mennä ilman kypärää. En kyl usko et Molo paljon lujempaa menisikään. Ylämäessä se kyl hyytyy hienosti, mut ei enää niin pahasti kuin silloin kun kaasu oli vielä pipi.

Nyt mua nyppii et moposport myi mulle liian ison etujarrun. ELi älkää uskoko jos he väittää et etu- ja takajarrut on saman kokoisia. Taidan tilata uuden englannista tohon eteen ja pidän tuon vähän käytetyn varalla.
Nyt tuo jarru kitisee ihan ... molona.

1450700.jpg

1450702.jpg

Mun muru!