Mulla hajosi tietokone, eli päivitykset on aika hankala tehdä ja kuvia ei tule ollenkaan.

Eilen irrotin ja putsasin kaasuttimen. Bensan suodatin oli ainakin tukkeessa, joten kannatti se möhkäle irrtottaa. Pitää etsiä ens viikolla uusi suodatin jostain.

Katsotaan jos tänään pääsisin autotalliin.

Pääsinpäs.

Nyt se näyttää jo skootterilta!
Laitoin etuhaarukan paikoillee, töötin ja lukon. Taakse sain jo bensatankin, kaasuttimen, ilmansuodattimen ja sähköt!
Huima vauhti!

Huomenna yritän selvittää eturenkaan ja jarrujen kunnon ja jos saan ne kiinni, niin yritän laittaa myös stongan ja vivut. Eujarruun mulla ei ole valmiina jarrupaloja, mut taakse olis.
Ehkä kokoan kaiken kasaan ja etsin jarrupalat sit myöhemmin.
Pitäis vielä selvittää et mihin reikiin bensatankista tulevat letkut pitäisi työntää kaasuttimessa.
Siis se joku vacuumiletku ja bensaletku?  Kalle, Tiedätkö?
Mä olin ottanut niistä valokuvat ennen purkamista, mut kun mun tietokone hajosi, niin sinne hävis myös kuvat.

Jos tiistaina saan bensansuodattimen, niin sit alkais olee jos koestartin aika!
Ehkä laitan tavoitepäiväksi perjantain, jotta en pety.

Hommaa siis kyl vielä jää, kun suurin osa muoveista on korjaamatta.